środa, 27 czerwca 2012

Powitanie i Ultimate Thor #1

Witam
Jako że w Polsce niestety rzadko wydawane są komiksy zagraniczne, a jak są, to jest ich niestety za mało, nam - miłośnikom komiksów - pozostaje czytanie ich w oryginale. Są jednak osoby, które nie znają wystarczająco dobrze języka obcego, żeby cieszyć się przy czytaniu. Im z pomocą przychodzą nasze wielkie grupy translatorskie (CFC, GRUMIK, OR, i inne). Jednak i oni nie mogą przerobić wszystkiego i wybierają tylko najlepsze kąski. W tym miejscu pojawiam się ja. Moje translacje nie będą tak dobre jak ich, ale mam nadzieję, że przymkniecie oko na drobne wpadki, a nawet jak je zobaczycie, to zwrócicie mi uwagę - jestem początkujący, nie miałem do czynienia wcześniej z grafiką, więc nie wymagajcie cudów. Sprawia mi to jednak przyjemność i mam nadzieję, że zasłużę sobie kiedyś na wasze uznanie. Z tego miejsca dziękuję bardzo mocno POGANOWI za tłumaczenie - bez ciebie nie dałbym rady, DZIĘKI. Tyle na wstępie, a teraz komiks...

Jako pierwszy zostanie opublikowany Ultimate Thor #1 Zapraszam do czytania  
Komiks ponownie dostępny.


12 komentarzy:

  1. Witam i wielkie dzięki za chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie mozna pobrac komiks?Nigdzie linku nie widze,przepraszam za pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komiks w poprawce niedługo go udostępnię

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota czekamy na link do komiksu i ocenimy twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to koniec tej strony ?

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, bo zapycha miejsce w favorites

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal nie dajesz znaku życia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Następny tłumacz ze słomianym zapałem.
    Ledwo blog wystartował a już słuch o twórcy zaginoł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Możecie ściągać, ludziska - tłumacz siedział pół roku za popełnienie komiksu, ale wyszedł ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A będzie cuś coś jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie będzie :) zapowiedzi na http://komiksy.one.pl jak również niedługo na blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę komiksów w przygotowaniu...

    Wielki szacun dla grafika.

    Pogan

    OdpowiedzUsuń