piątek, 4 stycznia 2013

Słowo od korektora i Thor 3

Ekhmm...
Yyy...
 Od czego by tu zacząć...
No to może standardowo
Wesołych Świąt!...Tfuu... To już było... No to:

Szczęśliwego Nowego roku 2013!
Ojej! To już styczeń? Jak ten czas leci...A ja ciągle niewyspana, nie obejrzałam żadnego filmu ani nie zrobiłam żadnej z tysiąca rzeczy które miałam zaplanowane. Ale czas przejść do konkretów bo raczej nie weszliście na nasza stronę żeby czytać moje narzekanie  ;)

Rok rozpoczął się dla nas bardzo pracowicie, w wyniku czego światło dzienne ujrzało tłumaczenie kolejnego Thora.

Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Jeśli tak, to oczekujcie kolejnych komiksów.
Jeśli nie, to czekamy na wasze propozycje.

Trzymajcie się ciepło. W końcu mamy zimę. Podobno...





I jeszcze  muzyczka w oczekiwaniu na ściąganie.


Rael


2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za kolejny numer.Czekam(y) na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie super,a co do waszych planow, to juz nie moge sie doczekac Ultimate Hulk Annual.Szerokich lotow i nowych translasji ,gdyz naprawde jestescie potrzebni.

    OdpowiedzUsuń