poniedziałek, 6 stycznia 2014

Tony Vs 451


Kochani, 
W Nowym Roku życzymy Wam dużo szczęścia, miłości i cierpliwości do naszej skromnej grupy. :)
IRBISEK


Od siebie tylko powiem przepraszam że tak długo kazaliśmy czekać na kolejne części ale się opierniczałem i oglądałem nałogowo seriale. Zapraszam do ściągania i czytania bo opowieść nieźle namiesza w życiu Tonego.
Recwind


A mnie dopadł leń świąteczno-noworoczny.
Rael

WSZYSTKIEGO NAJ W 2014 ROKU.



        Iron Man  9                                  Iron Man 10                                 Iron Man 11



A do posłuchania klasyk z mojej młodości 


A dla kobiet coś innego bo Irbisek własnie mi zmyła głowę


11 komentarzy:

  1. dzienks za komiksiory ;) co do how bizzare też znam to i pamiętam - robiło na mnie wrażenie jak pozbawiony mimiki twarzy (brak uczuć) jest wokalista - kawałek fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Recwind ty leniu!!!:) to przez Ciebie tyle czekaliśmy na nowe numery, mam nadzieję, że dostałeś za to rózgę od Mikołaja;) A tak na serio dzięki za nowe komiksy:) Ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba było poczekać alw końcu jest
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego, oby się tłumaczyło w tym roku...

    Skoro Wy jesteście lenie, to co ja mam powiedzieć, dwa skrypty czekają na wklepanie, a mi się, wstyd przyznać, nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Riguana wrzuć możliwość komentarzy anonimowy u siebie, to chętnie też wypowiem się na tema twojego lenistwa;) ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następne komiksy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wiadomo koledzy kiedy można się spodziewać następnych numerów?

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 kolejne juz w obróbce końcowej może za tydzień będą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak idą prace nad baśniami?

    OdpowiedzUsuń
  10. 34 year-old Software Test Engineer III Briney Matessian, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Polo. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a McLaren F1. zawartosc

    OdpowiedzUsuń