niedziela, 30 listopada 2014

KONIEC :(

Witam  z przykrością donoszę ze niestety ale KOMREC TEAM zawiesza swoja działalność. Nie rozwiązujemy grupy ale ja zawieszamy. Powód: niestety nasz ukochany tłumacz i korektorka, maja inne zajęcia i nie maja czasu poświęcać się dla komiksów. Ale może kiedyś wrócimy. Nie chce przedłużać bo w sumie nie wiem co napisać. Ja będę teraz pracował w Grumiku wiec zapraszam tam  po więcej komiksów. A teraz niestety mowie do zobaczenia bo mam nadzieje ze jeszcze kiedyś zawitam z nowymi komiksami na ten blog.

RECWIND

7 komentarzy:

  1. Przykra sprawa. Trzymam kciuki za wasz powrót :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, dzięki wielkie za translacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :(
    Ale liczę na dalszy ciąg Iron Man'a w Grumiku.
    Dzięki za to co do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, wielka szkoda... Dobrze że to nie koniec definitywny.... Dzięki całej ekipie za pracę, Recwind mam nadzieję, że w GMK pociągniesz co się da!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeeeeeeeeee!! Wróćcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze względu, że nie mogłem znaleźć maila kontaktowego muszę napisać to w komentarzu. Zachęcam do wymiany linkami z nowo powstałym blogiem o komiksach http://planeta-komiksu.blogspot.com/ Oczywiście do niczego nie zmuszam tylko zachęcam ;) Skontaktować się można ze mną na podany adres e-mail w stopce bloga

    OdpowiedzUsuń