sobota, 11 maja 2013

IRON MAN 2-3

Za nami premiera filmu  IRON MAN 3, u nas także premiera. Miały być 3 numery ale nie wyszło, za to oddajemy wam 2 numery i obiecujemy ze kolejne 2 będą  już niedługo. Nie przedłużam bo nie wiem co mam napisać. Czasem dochodzę do wniosku, ze trudniej napisać tych parę słów do premiery niż zrobić translacje ale to chyba tylko ja mam z tym problem, tak wiec włączamy ściąganie  i zapraszam do czytania.


Iron Man v5 #2
Iron Man v5 #3















  tradycja, tradycja ale muzyczka musi być

Wszystkie numery znajdziecie TUTAJ 

11 komentarzy:

  1. Powtarza się strona w nr.5
    I oczywiście dziękuje Chłopaki i Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione, dziękuje za zwrócenie uwagi

      Usuń
    2. Teraz poszła jedna strona na sam koniec za wkładkę :)

      Usuń
    3. Złośliwość rzeczy martwych, ale jak to mówią nie popełnia błędów ten co nic nie robi.

      Usuń
  2. Dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale ;-) dziekuje.
    jarek

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchajcie, wybaczcie wszystko, maestro grafy poprawi wszystko.
    Życie to nie je bajka, ale się staramy.
    Przyjemności z czytania:)

    Pogan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komiksy i świetny kawałek!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziękuję za Wasze komentarze :) Dobrze wiedzieć, że czytacie i że Wam się podoba.
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki.
    Irbisek

    OdpowiedzUsuń
  7. Panowie ja proponuje abyś przetłumaczył marvels: eye of camera, przyznam że po przeczytaniu Marvels wydanym przez Hachete jestem pod wielkim wrażeniem tego komiksu, i śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy komiks jaki do tej pory przeczytałem, dlatego moja prośba o zastanowienie się przez Ciebie nad przetłumaczeniem sequela tego komiksu czyli wspomnianego przeze mnie marvels: eye of camera

    OdpowiedzUsuń