czwartek, 27 czerwca 2013

IRON MAN 4-5

Krew, pot i łzy... A także fala lenistwa i trzask bata... Kto kogo batem smagał zdradzać nie będę, ale rola kata płynnie się zmieniała wraz ze zmianą pogody. I w efekcie prezentujemy kolejne dwa numery IRON MAN.  Zachęcam do lektury i oczekiwania na ciąg dalszy, bo szósteczka już spędza sen z powiek naszego kochanego tłumacza. 

Pozdrawiam 
Irbisek


P.S. Po długich debatach, postanowiliśmy lekko podkręcić tempo. Co z tego wyjdzie to ja nie wiem, ale chęci są, oby tylko znowu lenistwo nas nie dorwało.

P.S.2. IRON MAN 4 to zdecydowanie moja ulubiona część. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba. :)



IRON MAN v5#4
IRON MAN v5#5

















I tradycyjnie kawałek w oczekiwaniu na komiks. :)

Wszystkie numery znajdziecie TUTAJ

10 komentarzy:

  1. A gdzie link do cz. 5 ???

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mozna pobrac cz. 5

    OdpowiedzUsuń
  3. Już poprawione. Przepraszam za problem

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki
    to taki wasz jubileusz bo 10 numer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komiksy i kawałek! "Metro" w planach! Gra genialna, ciekawe jak wypadł pod tym względem komiks?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja komiksem Metro jestem zachwycona :)

    Pozdrawiam
    Irbisek

    OdpowiedzUsuń
  7. podaj linka do folderu zbiorczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie. Z Iron-menem narazie stopujecie, bo po piątym numerze już nie ma go w planach. Czy to takie tymczasowe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w planach :) Metro to taki przerywnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Link do folderu zbiorczego
    http://www.mediafire.com/folder/1uqgzedel4m95/IRON_MAN_v5

    OdpowiedzUsuń